Vi har lansert Chat

Skal du bestille time, men har noen praktiske spørsmål i den forbindelse? Har du praktiske spørsmål til oss i Dyrenes Venn om åpningstider, adresser, ventetider, eller annet? Da kan du teste ut vår nye Chat-løsning på våre nettsider. Når kundesenteret vårt er på plass og har kapasitet åpner de for å ta imot spørsmål og bestillinger via Chat. De har ikke mulighet til å besvare faglige spørsmål, men veldig mye annet.

Men, du kan spørre dem om ALT. Kan de ikke svare, setter de opp time hos din lokale klinikk eller henviser deg direkte til klinikken.

Vi oppfordrer alle våre kunder til å teste ut Chat-løsningen neste gang dere skal kontakte oss. Hvis Chat’en er tilgjengelig vil den dukke opp nede til høyre på nettsiden.

Vi ønsker også tilbakemeldinger på hvordan Chat’en fungerer – uansett om du er fornøyd eller ikke. Tilbakemeldingen kan sendes direkte til kundesenteret via Chat’en eller på mail til din lokale klinikk.

Hilsen alle oss i Dyrenes Venn

2018-02-23T10:25:24+00:00